
Зошто Fortis® сервисот е различен?
Во HoReCa бизнисот еден дефект во опремата може да ве чини илјадници евра загубен промет за еден ден. Додека конкуренцијата нуди одлични уреди, но ве остава на милост и немилост кога ќе се расипе нешто, Fortis® ви гарантира дека вашиот бизнис никогаш не запира.
Зошто врвен пост-продажен сервис е задолжителен?
- Еден ден прекин = огромни загуби
- Редовен сервис = опрема која трае двојно подолго
- Оригинални делови = зачувана гаранција и максимални перформанси
- Спокојство = вие се фокусирате на гостите, ние на техниката
Повеќето увозници немаат сервисна екипа, немаа договори со надворешен сервис а доколку дојде до нарачка на ден – недели чекање на делови од странство. Делови за постари модели на опрема е скоро невозможно да набават.
Во Fortis® е сосема поинаку – и токму затоа сме прв избор на стотици врвни ресторани, хотели и пекари.
Што нè прави недостижни за конкуренцијата?
- Сопствен тим квалификувани техничари
Вработени кај нас, постојано обучувани од производителите. Нема посредници, нема доцнење. - Експресен одговор
За сервисни налози со висок приориет од 24 до 72 часа на лице место. За итни случаи – уште побрзо. - Огромен магацин со резервни делови
Еден од најголемите во земјата. Делови за уреди стари 10-15 години – секогаш на залиха. - Само оригинални делови
Поправката е брза, сигурна и ја чува гаранцијата на уредот.
Ние не продаваме опрема. Ние продаваме сигурност дека вашиот бизнис работи непречено со години.
Fortis® Gastro Centar – опрема која трае, сервис кој никогаш не ве изневерува.
Контактирајте нè денес и дознајте зошто најдобрите во угостителството ни веруваат.
Сервис
или контактирајте не преку контакт форма




















