Зошто Fortis® сервисот е различен?

Во HoReCa бизнисот еден дефект во опремата може да ве чини илјадници евра загубен промет за еден ден. Додека конкуренцијата нуди одлични уреди, но ве остава на милост и немилост кога ќе се расипе нешто, Fortis® ви гарантира дека вашиот бизнис никогаш не запира.

Зошто врвен пост-продажен сервис е задолжителен?

  • Еден ден прекин = огромни загуби
  • Редовен сервис = опрема која трае двојно подолго
  • Оригинални делови = зачувана гаранција и максимални перформанси
  • Спокојство = вие се фокусирате на гостите, ние на техниката

Повеќето увозници немаат сервисна екипа, немаа договори со надворешен сервис а доколку дојде до нарачка на ден – недели чекање на делови од странство. Делови за постари модели на опрема е скоро невозможно да набават.

Во Fortis® е сосема поинаку – и токму затоа сме прв избор на стотици врвни ресторани, хотели и пекари.

Што нè прави недостижни за конкуренцијата?

  1. Сопствен тим квалификувани техничари
    Вработени кај нас, постојано обучувани од производителите. Нема посредници, нема доцнење.
  2. Експресен одговор
    За сервисни налози со висок приориет од 24 до 72 часа на лице место. За итни случаи – уште побрзо.
  3. Огромен магацин со резервни делови
    Еден од најголемите во земјата. Делови за уреди стари 10-15 години – секогаш на залиха.
  4. Само оригинални делови
    Поправката е брза, сигурна и ја чува гаранцијата на уредот.

Ние не продаваме опрема. Ние продаваме сигурност дека вашиот бизнис работи непречено со години.

Fortis® Gastro Centar – опрема која трае, сервис кој никогаш не ве изневерува.

Контактирајте нè денес и дознајте зошто најдобрите во угостителството ни веруваат.